בעקבות פניית הח"כ: חקירה נגד סגן ראש עיר ושייח'

נתי קאליש No Comments on בעקבות פניית הח"כ: חקירה נגד סגן ראש עיר ושייח'

המשטרה פתחה בחקירה בחשד להסתה לטרור נגד סגן ראש עיריית אום אל פאחם וג'די ג'בארין, ונגד השייח' עכרמה סברי, לשעבר המופתי של ירושלים. החקירה נפתחה בשל פניית ח"כ חנוך מילביצקי, ותנועת אם תרצו. ח"כ מילביצקי: "לא נאפשר לנבחרי ציבור במדינת ישראל, מדינת היהודים, להסית לרצח יהודים ולהמשיך ולכהן בתפקידם"

להב 433, חקירה, משטרה, משטרת ישראל צילום: FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דרמה בדיון בוועדת הפנים: שלומי אברמזון, ראש תחום ביטחון בפרקליטות המדינה אישר, כי בעקבות פניית ח"כ חנוך מילביצקי, תנועת אם תרצו וארגונים רבים נוספים, נפתחה חקירה בחשד להסתה לטרור, נגד סגן ראש עיריית אום אל פאחם וג'די ג'בארין, ונגד השייח' עכרמה סברי, לשעבר המופתי של ירושלים.

החקירה נפתחה לאחר פניות רבות של ח"כ חנוך מילביצקי, תנועת אם תרצו, ארגון לך ירושלים ארגון בצלמו, פורום בוחרים בחיים של המשפחות השכולות, וארגונים נוספים.

ח"כ חנוך מילביצקי יוזם הדיון המהיר בנוגע להסתה לטרור ברשויות המקומיות: "שמחתי מאוד לשמוע שנפתחה החקירה נגד עכרמה סברי וסגן ראש עיריית אום אל פחם בגין הסתה לטרור. לא נאפשר לנבחרי ציבור במדינת ישראל, מדינת היהודים, להסית לרצח יהודים ולהמשיך ולכהן בתפקידם. לא נרפה ידנו מהמלחמה במחבלים, בטרור, ובהסתה לטרור".

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "עכרמה סברי ו-ווג'די ג'בארין צריכים לשבת מאחורי סורג ובריח. כל יום שהם מסתובבים חופשי הוא סכנה למדינת ישראל. אני מודה לח"כ מילבצקי על הפנייה המהירה לועדת הפנים לקידום הדיון. את הסחבת המשפטית יש לעצור ולסיים. אזרחי ישראל לא נרצחים בידי אזרחים אנונימיים, אלא בידי מחבלים שצומחים על תשתית של הסתה בלתי פוסקת. נמשיך לפעול בכל הכוח נגד ההסתה החמורה במגזר הערבי"



0 תגובות